StoreHouse

Автоматизація складу з R_Keeper StoreHouse

Система автоматизації складського обліку StoreHouse, розроблена компанією UCS, дозволяє повністю контролювати процес управління виробництвом в ресторанах, кафе і ресторанах швидкого обслуговування, що працюють на системі управління R_Keeper.

Програма StoreHouse вирішує найважливішу для виробництва задачу з обліку складських залишків і контролю списання товарів. В StoreHouse ведуться калькуляційні карти, а також технологічні і техніко-технологічні карти, розраховується калорійність страв.

Програма StoreHouse дозволяє здійснювати повний контроль витрачання продуктів, ефективно управляти собівартістю, правильно організувати закупівлі, контролювати дії персоналу. Програма істотно полегшує роботу бухгалтера-калькулятора по постійній боротьбі з пересортицею, так як в ній закладені хитромудрі механізми автопідстановки і тотального контролю всіх залишків.

Функції системи StoreHouse:

Використання функцій автоматичного пошуку, копіювання і автозаміни максимально прискорює і спрощує процес заповнення словників і документів системи

Використовуваний в системі StoreHouse принцип розрахунку собівартості методом FIFO реалізується за рахунок автоматичного перерахунку собівартості в залежності від наявних в системі документів.

1. Система дозволяє створювати і обробляти такі документи:

  • прибуткові накладні
  • видаткові накладні
  • документи внутрішніх переміщень
  • порівняльні відомості
  • документи повернення товару постачальнику
  • документи списання зіпсованих продуктів, комплектації

  • рахунки-фактури
  • документи про витрату страв

2. В залежності від статусу документів (активний / неактивний) вони можуть брати участь або не брати участь в перерахунку собівартості. Статус документа задається користувачем і легко змінюється

3. При збереженні активних документів по кожному продуктів указується залишок після операції

4. Продукти в документах можуть бути задані в будь-яких, визначених для цих продуктів, одиницях виміру

5. Будь-які документи можуть копіюватися в документи інших типів

6. Дані із відомості залишків можуть копіюватися в будь-який з типів документів

7. При проведенні інвентаризації можна використовувати ваги для визначення залишків товарів з урахуванням маси тари (у тому числі і спиртних напоїв)

8. При проведенні інвентаризації система інформує про виявлені надлишки або недостачу

9. При закладі документів є можливість використовувати сканер для читання штрих-кодів

10. Пропоновані вихідні форми документів уніфіковані і відповідають державним стандартам

Можливості StoreHouse по роботі з калькуляційними картами:

1. Можливість створення калькуляційних карт страв з прив’язкою до конкретної дати

2. Формування калькуляційних і технологічних карт, відповідних російським стандартам, в тому числі:

  • заповнення калькуляційної карти на будь-яку норму закладки
  • автоматичний і ручний розрахунок виходу в готовому вигляді
  • автоматичний розрахунок собівартості за обраним складу
  • необмежена вкладеність калькуляційних карт
  • три стадії обробки продукту в технологічних картах (вага брутто, вага після холодної обробки і вага після гарячої обробки (вага готового продукту))
  • автоматичне формування актів опрацювання
  • прив’язка страви до групи взаємозамінних товарів

3. Для кожного продукту / страви можливий перегляд списку калькуляційних карт, в які входить даний продукт / блюдо

Можливості Store House по роботі зі звітами:

1. Система StoreHouse формує наступні види звітів:

  • відомість залишків
  • відомість товарів
  • рух товару
  • товарний звіт
  • розрахунки з постачальниками / одержувачами
  • аналіз постачальників
  • книга покупок / продажів
  • журнал проводок
  • акти реалізації
  • відомість залишків
  • відомість товарів
  • рух товару
  • товарний звіт
  • розрахунки з постачальниками / одержувачами
  • аналіз постачальників
  • книга покупок / продажів
  • журнал проводок
  • акти реалізації

2. Гнучка настройка умов відбору дозволяє будувати звіти:

  • на конкретну дату або за період
  • по конкретному складу
  • за товарною групою або окремого продукту
  • по постачальникам або одержувачам
  • враховуючи тільки ті продукти, кількісні залишки за якими відповідають заданій умові
  • враховуючи тільки ті продукти, сумові залишки за якими відповідають заданій умові

3. Звіти можуть експортуватися в Word, Excel і інші Windows-додатки

4. Система інформує користувача про невідповідність поточних залишків на складі максимально і мінімально допустимому запасу

Можливості StoreHouse з адміністрування складу

Додаток StoreHouse Administrator, що входить до складу системи складського обліку StoreHouse, дозволяє здійснювати адміністрування прав користувача, тобто розмежовувати доступ, використовуючи систему паролів.

Можливості Store House по індивідуальній настройці складу

Система автоматизації складу StoreHouse дозволяє виробляти ряд налаштувань в залежності від індивідуальних побажань користувача, таких як:

  • завдання способу нумерації документів і продуктів
  • закриття періоду (дозволяє заборонити зміну даних за будь-який період)
  • ведення протоколу (система зберігає дані про всі зміни в документах із зазначенням імені користувача, дати, часу і характер змін)