Автоматизація ресторанів

R_Keeper – автоматизація підприємств громадського харчування: ресторани, кафе, бари, їдальні, фастфуда

Що ж таке система R_Keeper?

R_Keeper – програмно-апаратний комплекс, розроблений спеціально для підприємств громадського харчування. Це дуже надійний і потужний інструмент обліку і контролю продажів, виробництва, персоналу, що дозволяє оптимально розподіляти ресурси, мінімізувати витрати, підвищувати рівень сервісу, організовувати програми лояльності для гостей і контролювати їх ефективність.

R_Keeper – досвід провідних рестораторів світу

Компанія UCS розвиває свої програмні рішення саме завдяки великій кількості підприємств, які керують своїм бізнесом за допомогою наших систем. Вони дуже різні за масштабом, форматам і концепціям, знаходяться в різних географічних зонах, працюють на різних сегментах ринку HoReCa, у них свої унікальні гості і методи їх залучення. Об’єднує ж їх усіх бажання ефективно управляти і контролювати свій бізнес, збільшувати обсяг продажів і підвищувати рівень обслуговування. Саме завдяки замовникам, які транслюють нам свої ідеї та потреби, ми постійно рухаємося вперед – допрацьовуємо і розвиваємо наші програмні продукти і створюємо нові.

Надійна система управління

Застосовувані в програмі R_Кеереr технології дозволили досягти видатних результатів по швидкості здійснення операцій при високій надійності і живучості системи. В системі забезпечується повний захист даних від несанкціонованого доступу

Повна автоматизація ресторану

Повна автоматизація підприємства забезпечується в R_Кеереr двома програмними рівнями: касовим і менеджерським. Касовий (оперативний) рівень забезпечує автоматизацію процесу продажів і формування бази даних по продажах. Менеджерський рівень (офіс ресторану) відповідає за формування довідників, розподіл прав доступу, різноманітні настройки касового рівня, установку параметрів і налаштувань звітів, розробку і впровадження маркетингових програм, забезпечення необхідної взаємодії з іншими системами, що відповідають за облік і рух товарів, облік робочого часу персоналу та інші напрямки діяльності ресторану.

Сучасні ресторанні технології

Передові технології системи R_Keeper дозволяють рестораторам підвищувати ефективність роботи персоналу, скорочувати час обслуговування:

Сучасна заміна паперовим блокнотів офіціанта, що дозволяє внести замовлення в систему швидко і без помилок. Воно просто незамінне при обслуговуванні бізнес-ланчів і масовому напливі гостей, так як скорочує час на прийом і надходження замовлення в систему, збільшує швидкість обслуговування і оборотність столів.

Детальніше

Нове технологічне рішення «Динамічні меню борди», що є сучасною заміною традиційних лайтбоксів і дозволяє управляти виведенням на екрани інформації про страви (категорія, найменування, зображення, опис, ціна) безпосередньо з касової системи

Детальніше

Сучасна альтернатива звичайної пластикової картки постійного клієнта ресторану, що має більш широкі можливості з надання гостю додаткових сервісів.

Детальніше

Це відмінний маркетинговий інструмент для інтерактивного спілкування з Вашими гостями, який приходить на заміну дисплеям покупця. На екрані може відображатися не тільки інформація по складу і вартості поточного замовлення, а й показуватися рекламні ролики з необхідною маркетинговою інформацією.

Детальніше

Відмінне рішення для оптимізації витрат при організації касової зони в ресторанах швидкого обслуговування.

Детальніше

Вбудований модуль «Банкетні замовлення» в системі управління R_Keeper v.7 дозволяє швидко і ефективно вести в ресторані облік замовлень на банкети.

Детальніше

Система автоматизації R_Keeper – це гнучке і масштабується рішення, яке дозволяє задовольнити потреби ресторану будь-якого формату, від невеликого кафе до великої мережі. Важливою особливістю системи є її модульність, що дозволяє пропонувати кожного замовника індивідуальне рішення, відповідне потребам і стратегії розвитку його бізнесу. Замовник набуває тільки необхідний йому функціонал, не переплачуючи за зайве.

R_keeper v.7 має інтерфейс з «1С-Рарус: Управління рестораном» для завантаження даних (автоматичного або ручного) з касової системи. Продукт «1С-Рарус: Інтеграції з R_Keeper v.7» являє собою підключається функціонал, для його запуску необхідна додаткова ліцензія до основних програмних продуктів «1С-Рарус» галузі HoReCa.
системою автоматизації готелів Shelter
квиткової системою UCS_Премьера
апаратно-програмним комплексом Game_Keeper
системою управління фітнес клубом Абонемент

Основні функціональні модулі системи R_Keeper

  • Система складського обліку StoreHouse
  • Система обліку робочого часу
  • Система управління лояльністю гостей R_Keeper CRM
  • Система резервування столів
  • Система он-лайн візуалізації замовлень на кухні KDS/VDU
  • Система розливу пива на столах
  • WEB-моніторинг роботи ресторану
  • Система автоматизації служби доставки ресторану R_Keeper Delivery

Встановлення системи R_Keeper

Для встановлення системи R_Keeper не потрібно Суперпотужний серверне обладнання, яке потрібно багатьом іншим системам автоматизації для збереження працездатності.